Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

PONAŠANJE I STAVOVI POTROŠAČA NA ZAGREBAČKOM TRŽIŠTU SLAVONSKOG KULENA

D. Kovačić
J. Markovina
Sonja Prebježić


Puni tekst: hrvatski pdf 1.190 Kb

str. 39-51

preuzimanja: 3.237

citiraj


Sažetak

Veća proizvodnja i ponuda Slavonskog kulena povećava konkurenciju među proizvođačima ovog proizvoda. Proizvođači Slavonskog kulena moraju sve više uvažavati zahtjeve svojih potrošača. Zahtjeve potrošača moguće je pravovremeno spoznati istraživanjem tržišta.
Predmet ovog istraživanja bili su potrošački zahtjevi na zagrebačkom tržištu Slavonskog kulena. Za potrebe istraživanja, u lipnju 2006. godine, provedeno je anketno ispitivanje na uzorku od 100 potrošača Slavonskog kulena u Gradu Zagrebu. Dobiveni rezultati uspoređeni su s rezultatima sličnog istraživanja provedenog 2002. godine. Rezultati istraživanja vrednovani su pomoću jednovarijantne statističke analize.
Rezultati ovog istraživanja mogu poslužiti proizvođačima kulena za izradu marketinškog programa a istraživačima za koncipiranje daljnjih istraživanja ponašanja potrošača ovog proizvoda.

Ključne riječi

Slavonski kulen; potrošači; anketno istraživanje

Hrčak ID:

18200

URI

https://hrcak.srce.hr/18200

Datum izdavanja:

23.2.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.810 *