Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

ČIMBENICI MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U TURIZMU

Berislav Andrlić ; Veleučilište u Požegi


Puni tekst: hrvatski pdf 552 Kb

str. 41-50

preuzimanja: 8.341

citiraj


Sažetak

Prilikom određivanja ciljnih tržišta i razvijanja marketinških mikseva, marketinški stručnjaci u turizmu se moraju se suočiti s mnogo varijabli koje se nalaze u okolini marketinga. Analiza okružja je proces ocjene i interpretacije informacija dobivenih istraživanjem okružja. Usporedno s razvojem svjetskog turizma, broj dominantnih čimbenika u marketinškom okruženju se povećava. Specifičan odnos između turizma i njegovog marketinškog okruženja podrazumijeva činjenicu da je potrebno mnogo pomnije promišljati i razumijevati utjecaj okruženja od onog kakvo je u drugim granama gospodarstva. Eksterno okruženje bilo koje gospodarske grane, a posebice turizma, sadrži mnoštvo međusobno zavisnih čimbenika koje je nužno na određeni način identificirati i klasificirati.

Ključne riječi

marketing; tehnologija; SCEPTICAL analiza

Hrčak ID:

71846

URI

https://hrcak.srce.hr/71846

Datum izdavanja:

30.6.2011.

Posjeta: 11.156 *