Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

KORIŠTENJE I UČINKOVITOST IGRE U RAZREDNOJ NASTAVI

Anela Nikčević-Milković orcid id orcid.org/0000-0001-6216-456X ; Učiteljski fakultet u Rijeci, Odsjek u Gospiću, Gospić, Hrvatska
Maja Rukavina ; Učiteljski fakultet u Rijeci, Odsjek u Gospiću, Gospić, Hrvatska
Maja Galić ; Osnovna škola "S. S. Kranjčevića" Senj, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 228 Kb

str. 108-121

preuzimanja: 9.424

citiraj


Sažetak

Istraživanje koje smo proveli potvrdilo je korištenje i učinkovitost igre u razrednoj
nastavi. Učitelji razredne nastave igru u nastavi najviše koriste više puta tjedno. Učiteljima su
se sljedeće igre pokazale učinkovitima u razrednoj nastavi: igre asocijacija, igre riječima,
natjecateljske igre, matematičke igre, križaljke i rebusi. Učenici najviše vole igre asocijacija i
natjecateljske igre. Učitelji igre najviše koriste u uvodnom i završnom dijelu sata. Učitelji iz
gradova igru koriste u svim školskim predmetima. Učitelji s manje godina staža navode veći
broj igara koje su im se pokazale učinkovitima u razrednoj nastavi, dok učitelji s više godina
staža znaju i koriste veći broj igara povezanih sa zavičajem u kojem smo istraživanje proveli.
Učitelji s visokom stručnom spremom navode veći broj igara koje koriste i koje su im se
pokazale učinkovitima u razrednoj nastavi u odnosu na učitelje s višom stručnom spremom.
Učitelji s višom stručnom spremom više ističu natjecateljske i zavičajne igre kao one koje
koriste u razrednoj nastavi.

Ključne riječi

igra u razrednoj nastavi; korištenje igre u razrednoj nastavi učitelja iz gradova i mjesta; učitelja različitih godina staža i stručne spreme; vrste igara u razrednoj nastavi

Hrčak ID:

71642

URI

https://hrcak.srce.hr/71642

Datum izdavanja:

10.6.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 13.184 *