Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

MJERENJE UTJECAJA STAVOVA UČENIKA NA PROCES STJECANJA MATEMATIČKOG ZNANJA

Dragan Lambić ; Faculty of Education,Podgorička 4,Sombor 25000, Serbia+38164/361-66-71(Finalized 18.05.2011)
Aleksandar Lipkovski ; Matematički fakultetStudentski Trg 16,Belgrade 11000, Serbia


Puni tekst: hrvatski pdf 186 Kb

str. 187-205

preuzimanja: 564

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 186 Kb

str. 187-205

preuzimanja: 512

citiraj


Sažetak

U ovom se radu proučava utjecaj stavova učenika na proces i rezultate učenja. Procedura kojom se dobiva ocjena stavova učenika je vrlo jednostavna, a rezultati su tretirani na nekoliko načina. Anketa je provedena među učenicima osnovne škole kako bi se utvrdio njihov stav prema nastavi matematike. Uspoređivanjem odgovora učenika s njihovim znanjem dobiveni su rezultati po kojima motivacija uzrokovana uživanjem u matematici ima mnogo veći utjecaj nego svijest o korisnosti predmeta. Ova razlika postoji zato što primjena matematike djeluje suviše apstraktno učenicima ove dobi

Ključne riječi

učenje; poučavanje matematike; stavovi prema matematici

Hrčak ID:

79603

URI

https://hrcak.srce.hr/79603

Datum izdavanja:

20.3.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.219 *