Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

RAZVOJ KOMPETENCIJA KOD DJECE U DOBI OD ČETIRI GODINE UZ POMOĆ INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE

Jurka Lepičnik Vodopivec ; Faculty of Pedagogy, University of Maribor, Slovenia
Pija Samec ; Faculty of Pedagogy, University of Maribor, Slovenia


Puni tekst: hrvatski pdf 147 Kb

str. 293-306

preuzimanja: 865

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 147 Kb

str. 293-306

preuzimanja: 509

citiraj


Sažetak

Danas je vrlo teško izbjeći informacijsko-komunikacijsku tehnologiju. Posvuda je prisutna: u poslovnom svijetu, državnoj administraciji, obrazovanju i kod kuće. Sposobnost pretraživanja, odabira te uporabe važnih podataka i informacija među beskonačnim mogućnostima koje nudi suvremena tehnologija smatra se također ključnom kompetencijom. Ovaj rad predstavlja utjecaj informacijsko-komunikacijske tehnologije na razvoj kompetencija četverogodišnjega djeteta. Navedeno je pitanje sastavni dio velikog istraživanja koje se također bavi djetetovim pristupom informacijsko-komunikacijskoj tehnologiji i njezinoj primjeni kod kuće. Podaci su prikupljeni putem anketiranja 130 roditelja koji su nam iznijeli svoja razmišljanja o primjeni informacijsko-komunikacijske tehnologije njihove djece u kućnom okruženju. Otkrili smo da IKT donekle utječe na razvoj nekih djetetovih kompetencija. Nastojali smo, također, vidjeti postoje li razlike u odnosu na rod djece i obrazovnu razinu njihovih roditelja.

Ključne riječi

široka definicija IKT; kućno okruženje; učenje uz pomoć IKT; dijete predškolske dobi

Hrčak ID:

84137

URI

https://hrcak.srce.hr/84137

Datum izdavanja:

27.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.870 *