Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

ANALIZA KNJIŽNIČNOGA POSLOVANJA PRIMJENOM TEORIJE REDOVA ČEKANJA

Mandi Orlić ; Tehničko veleučilište, Zagreb, Hrvatska
Marija Marinović ; Odjel za informatiku, Sveučilište u Rijeci, Rijeka, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 648 Kb

str. 297-305

preuzimanja: 1.281

citiraj


Sažetak

Uvođenjem informacijske tehnologije u poslovanje, knjižnice su osuvremenile način rada i pružanje svojih usluga, omogućile su korisnicima kvalitetniji i brži pristup izvorima informacija i
znanja. Međutim, na stalno prisutan problem, problem čekanja, proteklih je godina, imajući važnu ulogu u njegovu rješavanju, ukazala teorija redova čekanja. Budući da se knjižnično poslovanje definira kao sustav masovnog opsluživanja primijenili smo teoriju redova čekanja, kako bismo utvrdili, iskorištenost uslužnoga mjesta u
procesu opsluživanja knjižnice i vrijeme čekanja za dobivanje usluge. Izveli smo i opće relacije za određivanje optimalnog broja potrebne knjižnične građe i predviđanja njegove cirkulacije.

Ključne riječi

knjižnično poslovanje; teorija redova čekanja; korisnici

Hrčak ID:

94308

URI

https://hrcak.srce.hr/94308

Datum izdavanja:

26.12.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.023 *