Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

PROSTORNO OKRUŽENJE KAO POTICAJ ZA RAZVOJ I UČENJE DJECE PREDŠKOLSKE DOBI

Violeta Valjan Vukić ; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru


Puni tekst: hrvatski pdf 169 Kb

str. 123-132

preuzimanja: 6.275

citiraj


Sažetak

Djeca imaju višestruke prednosti od obogaćenog i poticajnog okruženja koje im nudi brojne mogućnosti za eksperimentiranje, istraživanje, provjeravanje spoznaja i razvoj. U radu se prezentiraju značajke poticajnoga prostornog okruženja u ustanovama koje skrbe za djecu do polaska u školu. Također se razmatra njen značaj u kontekstu stvaranja povoljnih uvjeta za učenje, rast i razvoj djece preškolske dobi. Nove spoznaje vezane uz djetetovu aktivnu poziciju u procesu razvoja nameću potrebu za aktualizacijom pitanja vezanog uz stvaranje poticajnog okruženja ne samo u užem pedagoškom smislu nego i iz pozicija arhitekture, uloge odgajatelja, kulture odgojne ustanove.

Ključne riječi

dječji vrtić; poticajno okruženje; prostor; učenje i razvoj

Hrčak ID:

99897

URI

https://hrcak.srce.hr/99897

Datum izdavanja:

20.12.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 11.361 *