Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

ULOGA I PONAŠANJE ZAPOSLENIKA U KRIZNOM MENADŽMENTU

Ruža Brčić
Ivan Malbašić
Sana Đukes


Puni tekst: hrvatski pdf 251 Kb

str. 279-296

preuzimanja: 5.705

citiraj


Sažetak

U radu se raspravlja o djelotvornoj komunikaciji na relaciji krizni menadžment – zaposlenici kao ključu za stvaranje odnosa povjerenja između navedenih strana, s obzirom na to da je poslovna kriza njihov zajednički problem. Naglašava se proaktivno ponašanje zaposlenika koje se odražava u afirmativnom podržavanju menadžmenta, kao i utjecaj transakcijskog, transformacijskog i transcendentalnog vodstva kriznog menadžera na proaktivnost zaposlenika. Poseban naglasak stavlja se na problematiku stjecanja povjerenja zaposlenika u krizni menadžment, u čemu znatnu (pa i presudnu) ulogu može odigrati djelotvorna interna komunikacija. Stoga se u radu daju i konkretne preporuke za razvoj komunikacijskih vještina kriznih menadžera. Isto tako, ističe se važnost ofenzivne strategije kriznog komuniciranja usmjerene prema zaposlenicima kao primarnim interesnim skupinama u stakeholderskom pristupu.

Ključne riječi

poslovna kriza; krizni menadžment; stilovi vodstva kriznih menadžera; organizacijska komunikacija; povjerenje zaposlenika

Hrčak ID:

105611

URI

https://hrcak.srce.hr/105611

Datum izdavanja:

5.7.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 9.087 *