Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Dobne i spolne razlike u kvaliteti usvojenosti skoka u dalj iz mjesta

Ivana Nikolić ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Snježana Mraković ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Vatroslav Horvat ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 717 Kb

str. 173-183

preuzimanja: 8.575

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 717 Kb

str. 173-183

preuzimanja: 515

citiraj


Sažetak

Osnovni je cilj ovog istraživanja utvrditi dobne i spolne razlike u kvaliteti usvojenosti motoričkoga znanja - skoka u dalj iz mjesta. Istraživanje je provedeno na 72 djece (31 djevojčici i 41 dječaku) u dobi od 5 do 7 godina polaznicima dječjega vrtića u Čakovcu. Primijenjena je skala (Roberton i Halverson, 1984) za procjenu razvojnih karakteristika skoka u dalj iz mjesta. Podaci su prikupljeni snimanjem videokamerom koja je bila postavljena s bočne strane. Procjenu razine znanja napravila su tri stručnjaka. Razlike između spola i dobi izračunate su univarijatnom analizom varijance (ANOVA). Rezultati su pokazali statistički značajnu razliku između mlađe i starije dobne skupine u svim varijablama. Značajne razlike između djevojčica i dječaka u kvaliteti izvedbe skoka u dalj iz mjesta nisu zapažene.

Ključne riječi

djeca predškolske dobi; Roberton i Halverson metoda; snimanje videokamerom

Hrčak ID:

106517

URI

https://hrcak.srce.hr/106517

Datum izdavanja:

24.7.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 10.584 *