Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja

Huseyin Uzunboylu ; Near East University
Cigdem Hursen ; Near East University


Puni tekst: engleski pdf 794 Kb

str. 177-204

preuzimanja: 439

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 794 Kb

str. 177-204

preuzimanja: 1.150

citiraj


Sažetak

U istraživanju su proučavani nastavnički stavovi i poimanje kompetentnosti u odnosu na cjeloživotno učenje. Skale stavova i kompetencija o cjeloživotnom učenju ispunilo je 614 nastavnika da bi se doznali njihovi stavovi i poimanja kompetencije s obzirom na cjeloživotno učenje. Istraživanje je pokazalo da spol i godine nastavnika, izgleda, imaju utjecaja na njihov proces cjeloživotnog učenja. Rezultati također pokazuju da postoji pozitivna korelacija između nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti.

Ključne riječi

obrazovanje; profesionalni razvoj; skala; učenici; učenje

Hrčak ID:

111356

URI

https://hrcak.srce.hr/111356

Datum izdavanja:

30.10.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.723 *