Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Sudjelovanje studenata u bolonjskom procesu: analiza turskog iskustva

Z. Ezgi Kahraman ; Department of City and Regional Planning, Faculty of Architecture, Çankaya University
A. Orçun Sakarya ; Department of Management, Faculty of Economics and Administrative Sciences, Çankaya University


Puni tekst: hrvatski pdf 432 Kb

str. 385-420

preuzimanja: 370

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 432 Kb

str. 385-420

preuzimanja: 344

citiraj


Sažetak

Studiranje prema bolonjskom procesu na Odsjeku za arhitekturu interijera (INAR) turskog Sveučilišta Çankaya počelo je 2008. Cilj ove studije jest istražiti percepcije studenata vezane uz nove programske ishode unutar okvira Turskog kvalifikacijskog okvira za visoko obrazovanje te pružiti skup smjernica za provedbu bolonjskog
procesa. U procesu prikupljanja podataka proveden je upitnik sastavljen od napola strukturiranih pitanja. Za ispitivanje percepcijskih ishoda studenata upotrijebljena je metoda analize sadržaja. Pokazalo se da studenti naglašavaju važnost usvajanja
znanja, vještina i kompetencija u društvenim, ekonomskim i rukovoditeljskim dimenzijama profesionalnog života. Rezultati također otkrivaju potrebe studenata za usvajanjem i upotrebom komunikacijskih, suradničkih i interdisciplinarnih aspekata
samog zanimanja, kao i očekivanja u pogledu kako teorijskog, tako i praktičnog sadržaja kolegija na Odsjeku za arhitekturu interijera. U ovoj studiji, koja je uglavnom slijedila pristup kojemu je student u središtu zanimanja, donesen je zaključak da je moguće generalizirati nove programske ishode aktivnim sudjelovanjem studenata.

Ključne riječi

kvalifikacije; percepcijski atributi; programski ishodi

Hrčak ID:

125029

URI

https://hrcak.srce.hr/125029

Datum izdavanja:

26.6.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.350 *