Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.

Vicko Krampus ; University of Applied Sciences VERN
Ozana Ramljak ; University of Applied Sciences VERN


Puni tekst: hrvatski pdf 302 Kb

str. 579-590

preuzimanja: 340

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 302 Kb

str. 579-590

preuzimanja: 380

citiraj


Sažetak

U radu se raščlanjuju rezultati inicijalnoga testa, provedenoga među studentima prve godine ekonomskog usmjerenja visokoškolske ustanove u Zagrebu. Provjeravala se razina znanja iz standardnoga hrvatskog jezika koja su, prema programu, učenici trebali usvojiti do kraja srednjoškolskog obrazovanja. Test je proveden na početku svake godine u sklopu nastave Poslovnog hrvatskog jezika jer takvo
testiranje odmah na početku rješava dvojbe o spremnosti studenata za praćenje nastave, smanjuje pojavu mogućih otpora u učenju i izbjegavanje rada, istodobno pojačavajući perzistentnost, motiviranost za rad i suradnju s predavačem. Cilj je bio propitati prosječnu razinu pismenosti kako bi se utvrdile jezične kompetencije
studenata te odredila polazna platforma za izvođenje nastave. U radu je prikazan prvi dio istraživanja koje će obuhvatiti i raščlambu rezultata testiranja na završnim testovima, i to u studentskim grupama koje su izvodile nastavu, a uzimajući u obzir rezultate inicijalnih testova, i onih koje su nastavu izvodile prema planu koji nije uključio provjeru i djelomično prilagođavanje početnom znanju studenata, kako bi se provjerila svrha i učinak predtestiranja.

Ključne riječi

hrvatski jezik; inicijalni test; interaktivna nastava; pismenost

Hrčak ID:

125032

URI

https://hrcak.srce.hr/125032

Datum izdavanja:

26.6.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.346 *