Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

ČIMBENICI OČEKIVANE I DOŽIVLJENE VRIJEDNOSTI ZA POTROŠAČA: PRIMJER TURISTIČKE DESTINACIJE DUBROVNIK

Irena Pandža Bajs


Puni tekst: hrvatski pdf 516 Kb

str. 271-293

preuzimanja: 914

citiraj


Sažetak

S teorijskog aspekta osnovni cilj rada je analizirati postavke očekivane i doživljene vrijednosti u okviru koncepta percipirane vrijednosti za potrošača i njene uloge u marketingu, dok je empirijski cilj istražiti čimbenike koje utječu na definiranje očekivane i doživljene vrijednosti turističke destinacije. Teorijske postavke u radu su testirane na primjeru turističke destinacije i sukladno tome definiran je model očekivane i doživljene vrijednosti za hrvatsku turističku destinaciju, Dubrovnik. Model je testiran primjenom konfirmatorne faktorske analize u AMOS programu. Rezultati istraživanja pokazuju značajan utjecaj dimenzija očekivanog izgleda destinacije i reputacije na očekivanu vrijednost što određuje ponašanje turista prilikom njegovog odabira koju destinaciju posjetiti, dok na procjenu doživljene vrijednosti najviše utječe doživljena kvaliteta turističkih usluga, nakon čega slijedi i doživljeni izgled destinacije.

Ključne riječi

očekivana vrijednost; doživljena vrijednost; upravljanje marketingom; turistička destinacija

Hrčak ID:

126358

URI

https://hrcak.srce.hr/126358

Datum izdavanja:

4.9.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.975 *