Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Multimedijski resursi e-kolegija: pristup i upotreba s obzirom na osjetilni modalitet

Tomislava Lauc ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb
Sanja Kišiček ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb
Petra Bago ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 301 Kb

str. 155-173

preuzimanja: 497

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 301 Kb

str. 155-173

preuzimanja: 442

citiraj


Sažetak

U radu je prikazano istraživanje odnosa osjetilnog modaliteta i aktivnosti studenata s obzirom na odabir multimedijskih resursa e-kolegija. Sadržaj kolegija prezentiran je upotrebom lekcija izrađenih u sustavu za upravljanje nastavnim sadržajima Moodle. Lekcije sadrže tri tipa resursa: tekstualni, slikovno-tekstualni i video resurs. Upotrebom upitnika VARK utvrđeni su načini učenja utemeljeni na senzornom modalitetu (vizualni, auralni, tekstualni i kinestetički), zatim istraženi odnosi modaliteta studenata i aktivnosti s obzirom na odabir različitih multimedijskih resursa. Rezultati pokazuju da su dva od tri studenta multimodalni i da su u učenju skloni odabiru slikovno-tekstualnog resursa.

Ključne riječi

multimedijsko učenje; osjetilni modalitet; VARK

Hrčak ID:

129526

URI

https://hrcak.srce.hr/129526

Datum izdavanja:

7.10.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.779 *