Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Kompetencije europske dimenzije u obrazovanju: stavovi studenata

Marko Turk
Jasminka Ledić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci Odsjek za pedagogiju


Puni tekst: engleski pdf 382 Kb

str. 200-200

preuzimanja: 208

citiraj

Puni tekst: njemački pdf 382 Kb

str. 201-201

preuzimanja: 202

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 841 Kb

str. 187-199

preuzimanja: 1.411

citiraj


Sažetak

Europska dimenzija u obrazovanju odavno je prisutna u europskoj obrazovnoj politici znanstvenim istraživanjima i stručnim raspravama, dok je u hrvatskom okruženju interes za navedenu temu znatno slabiji. Iako se školske pedagoge nerijetko smatra najodgovornijima za praćenje i uvođenje novih smjernica razvoja škola, europska dimenzija u obrazovanju nije bila dovedena u vezu sa stavovima studenata pedagogije – budućih pedagoga, kao što nije otvarano pitanje doprinosa visokog obrazovanja ovladavanju kompetencijama za implementaciju ovoga koncepta u njihov budući rad. Temeljem rezultata nacionalnog istraživanja o kompetencijama školskih pedagoga i studenata diplomskog studija Pedagogije, koje su uključivale i kompetencije europske dimenzije, u radu će biti izneseni rezultati istraživanja te prijedlozi i preporuke za implementaciju sadržaja ovoga koncepta u visokoškolsko obrazovanje.

Ključne riječi

europska dimenzija u obrazovanju; studenti pedagogije; školski pedagozi; kompetencije školskih pedagoga; kompetencije europske dimenzije u obrazovanju

Hrčak ID:

129667

URI

https://hrcak.srce.hr/129667

Datum izdavanja:

18.11.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 3.226 *