Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Slavica Singer ; J. J. Strossmayer University in Osijek, Faculty of Economics
Anamarija Delić orcid id orcid.org/0000-0003-4808-7080 ; J. J. Strossmayer University in Osijek, Faculty of Economics


Puni tekst: engleski pdf 211 Kb

str. 239-249

preuzimanja: 260

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 211 Kb

str. 239-249

preuzimanja: 233

citiraj


Sažetak

Potreba za obrazovanjem za poduzetništvo na Sveučilištu JosipaJurja Strossmayera u Osijeku razvila se iz dvije važne spoznaje: prvo da se obrazovanje za jačanje poduzetničkog kapaciteta ljudi razvija ubrzano u SAD krajem 20. stoljeća i drugo, da se problem zaostajanja istočne Hrvatske ne može riješiti bez kapaciteta poduzetničkog djelovanja. Ovaj sraz globalne tendencije i lokalnih potreba doveo je do toga da je još krajem 1980ih na Ekonomskom fakultetu u Osijeku pokrenut smjer poduzetništva na preddiplomskoj razini studija, kao jedini takav program u tadašnjoj Jugoslaviji. Pravi zamah u razvoju obrazovanja za poduzetništvo dogodio se 2000. godine pokretanjem magistarskog znanstvenog studija iz poduzetništva, koji je zaslužan za stvaranje kritične mase istraživača poduzetništva ali i predavača posebno educiranih za sudjelovanje u obrazovanju za poduzetništvo. Kroz intenziviranu međunarodnu suradnju pokrenut je 2010. godine doktorski studij INOVATIVNOST I PODUZETNIŠTVO, čime je Sveučilište J.J. Strossmayera u Osijeku postala jedina visokoškolska institucija u Hrvatskoj sa cijelom vertikalom sveučilišnog obrazovanja za poduzetništvo, od preddiplomske, diplomske, specijalističke do doktorske razine. S tim referencama osječki tim istraživača i edukatora poduzetništva sudjeluje i u European Entrepreneurship Educators Program – 3EP, zajedno s University of Turku (Finska), Aarhus School of Business (Danska) i National Council for Graduate Entrepreneurship (UK).

Ključne riječi

educators program

Hrčak ID:

130107

URI

https://hrcak.srce.hr/130107

Datum izdavanja:

1.6.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 992 *