Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Pripremljenost budućih učitelja primarnog obrazovanja za nastavu Građanskog odgoja i obrazovanja

Anita Grubišić ; First primary school Dugave
Višnja Rajić ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 369 Kb

str. 113-124

preuzimanja: 532

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 369 Kb

str. 113-124

preuzimanja: 351

citiraj


Sažetak

Cilj rada je prikazati rezultate istraživanja o pripremljenosti budućih učitelja za provođenje Građanskog odgoja i obrazovanja u primarnom obrazovanju. U uvodnom dijelu rad donosi pregled razvoja Građanskog odgoja i obrazovanja, različite načine uvođenja sadržaja Građanskog odgoja i razvoj normativnih temelja za uvođenje predmeta Građanski odgoj i obrazovanje. Prikazani su rezultati istraživanja provedenog među studentima druge i pete godine Učiteljskog fakulteta u Zagrebu (N = 137). Podaci dobiveni istraživanjem pokazali su kako studenti slabo procjenjuju razinu poznavanja konteksta uvođenja Građanskog odgoja i obrazovanja, a nešto pozitivnije procjenjuju poznavanje uloge učitelja u planiranju i provođenju Građanskog odgoja i obrazovanja. Iako studenti navode da su slabo upoznati s kontekstom uvođenja Građanskog odgoja, smatraju kako je taj predmet potrebno uvesti u škole. Rezultati utvrđuju potrebu za sustavnim obrazovanjem budućih učitelja iz područja građanskog odgoja i obrazovanja.

Ključne riječi

budući učitelji; građanski odgoj i obrazovanje; kompetencije

Hrčak ID:

137698

URI

https://hrcak.srce.hr/137698

Datum izdavanja:

25.2.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.788 *