hrcak mascot   Srce   HID

Muzeologija, No.50 Studeni 2013.

Izvorni znanstveni članak

Modeliranje digitalnih zbirki i digitalnih proizvoda: sadržajno-korisnički aspekt komuniciranja kulturne baštine u digitalnom obliku

Maja Šojat-Bikić ; Muzej grada Zagreba, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (17 MB) str. 17-516 preuzimanja: 223* citiraj
APA
Šojat-Bikić, M. (2013). Modeliranje digitalnih zbirki i digitalnih proizvoda: sadržajno-korisnički aspekt komuniciranja kulturne baštine u digitalnom obliku. Muzeologija, (50), 17-516. Preuzeto s http://hrcak.srce.hr/137980

Sažetak
Teorija i praksa digitalizacije i nove, digitalne kulturne baštine razvijaju se posljednjih nekoliko desetljeća kao interdisciplinarno područje koje povezuje kulturnu baštinu, nove medije, stručnjake iz različitih disciplina i baštinskih zajednica te korisnike. Ovaj rad bavi se teorijskim i praktičnim pitanjima komunikacije kulturne baštine u digitalnom obliku sa sadržajno-korisničkog aspekta. Središnja tema rada je modeliranje digitalnih zbirki i digitalnih proizvoda na temelju fizičkih baštinskih zbirki i s njima povezanih -znanja.

Ključne riječi
Mrežne stranice; Multimedija; Virtualna izložba; Digitalna zbirka; Digitalizacija

Hrčak ID: 137980

URI
http://hrcak.srce.hr/137980

Posjeta: 480 *