Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Javna radio-televizija kao javno dobro: izazovi digitalnog doba

Ivana Andrijašević orcid id orcid.org/0000-0003-3117-0056 ; nezavisna istraživačica, članica Radne skupine za koordinaciju aktivnosti u procesu prelaska s analogne na digitalnu televiziju u Hrvatskoj, Split, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 676 Kb

str. 23-39

preuzimanja: 3.081

citiraj


Sažetak

Članak donosi sažetak najvažnijih stajališta iz ekonomske teorije o javnoj radio-televiziji kao javnom dobru i osiguranju njezine ponude tijekom analognog i digitalnog razdoblja televizijskog emitiranja.
Zbog čestih tehnoloških promjena koje značajno utječu na elektroničke medije rasprava o javnom radio-televizijskom servisu kao javnom dobru, koju je 1958. godine započeo američki ekonomist Paul A. Samuelson, nastavila se do danas. U članku se također prikazuje koncept javnog medijskog servisa kao javnog dobra u globalnom, višeplatformskom, korisnički usmjerenom medijskom okruženju. Na kraju se promišlja o budućem razvoju javnog medijskog servisa kao javnog dobra u digitalnom dobu emitiranja.

Ključne riječi

javna radio-televizija; javni medijski servis; javno dobro; digitalno doba

Hrčak ID:

152118

URI

https://hrcak.srce.hr/152118

Datum izdavanja:

15.12.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.613 *