Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20901/ms.7.13.3

Zabranjivanje, blokiranje i osnaživanje: Twitterova samostalna regulacija izražavanja

Marko Milosavljević ; Sveučilište u Ljubljani, Fakultet društvenih znanosti, Slovenija
Sally Broughton Micova ; Sveučilište East Anglia, School of Politics, Philosophy, Language and Communication Studies, UK


Puni tekst: engleski pdf 682 Kb

str. 43-57

preuzimanja: 838

citiraj


Sažetak

Regulacija ili samoregulacija internetskih medija jedna je od ključnih dilema za suvremene digitalne medije i njihovu politiku djelovanja. To uključuje nove digitalno posredovane gatekeepere kao što su društveni mediji. Privatna pravila posrednika, poput „uvjeta korištenja“ i politike sadržaja, u velikoj mjeri definiraju njihovo funkcioniranje i mogu se smatrati samoregulativnim mehanizmom. Internetski se posrednici sve više pozivaju da se uključe u izradu pravila korištenja i donošenje odluka o sadržaju. U ovom radu autori se fokusiraju na Twitter kao na jedan od najvećih i najznačajnijih internetskih izvora vijesti. Uvjeti korištenja i ostali dokumenti Twittera analiziraju se kao alati samoregulacije i kao kontekst unutar kojeg individualni korisnici i masovni mediji funkcioniraju, odnosno moraju funkcionirati u suvremenom digitalnom okruženju. Autori također promatraju kako je Twitter primijenio taj samoregulativni okvir u dva važna slučaja.

Ključne riječi

gatekeeperi; društveni mediji; samoregulacija; samoregulativni okvir; digitalni mediji

Hrčak ID:

166847

URI

https://hrcak.srce.hr/166847

Datum izdavanja:

20.6.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.750 *