Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.10.3-4.6

INFORMATIZACIJA HOTELSKE PRODAJE

Vlado Galičić ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Slobodan Ivanović ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Davor Mijolović ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 3.229 Kb

str. 79-92

preuzimanja: 1.847

citiraj


Sažetak

Hotelska prodaja je jedna od najznačajnijih poslovnih funkcija, jer su pravovremene informacije o stanju prodaje smještajnih kapaciteta osnova za donošenje ključnih odluka za buduće cjelokupno poslovanje hotela. Osim toga, prodaja smještajnih kapaciteta u hotelu veoma je dinamična djelatnost kojoj je svrha osiguravanje što kvalitetnije usluge i proširenje asortimana ponude u hotelu. Jedan od osnovnih ciljeva informatizacije hotelske prodaje je povećanje iskorištenosti smještajnih kapaciteta. To je razlog što se pred informacijski podsustav prodaje smještajnih kapaciteta postavlja zadaća osiguravanja što više relevantnih informacija koje će menadžmentu hotela posluţiti kao kvalitetna osnova za donošenje određene poslovne odluke usmjerene ka što većem zadovoljenju želja gostiju, pružanju što kvalitetnije usluge i ostvarenju što većeg profita u poslovanju.

Ključne riječi

hotel; prodaja; organizacija; informacijska tehnologija

Hrčak ID:

181424

URI

https://hrcak.srce.hr/181424

Datum izdavanja:

30.12.2004.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 2.804 *