Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20867/thm.1.1.3

Sociokulturni profili turista ’94

Boris Banovac ; Pedagoški fakultet, Rijeka, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 3.598 Kb

str. 33-48

preuzimanja: 303

citiraj


Sažetak

Autor u članku interpretira rezultate empirijskog istraživanja provedenog u tijeku turističke sezone ’94. na području Iste, Cresa i Lošinja. Glavna pažnja je usmjerena na analizu tipologije turista. U tom smislu istraživanje sociokulturnih profila turista provedeno je pomoću više grupa varijabli: 1. ranija turistička putovanja; 2. očekivanja od turističkog putovanja; 3. aktivnosti turista; 4. potrošnja turista. Na temelju rezultata istraživanja autor zaključuje da tipologija turista koji dolaze na spomenuto područje predstavlja važan element kako za osmišljavanje strategije turističkog razvoja, tako i za donošenje praktičnih odluka glede definiranja turističke ponude za sljedeću turističku sezonu.

Ključne riječi

tipologija turista; turističko putovanje; aktivnosti turista; zadovoljstvo putovanjem; potrošnja turista

Hrčak ID:

182679

URI

https://hrcak.srce.hr/182679

Datum izdavanja:

30.6.1995.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 924 *