Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Kako su mainstream mediji otvorili vrata alternativnim činjenicama?

Iva Nenadić orcid id orcid.org/0000-0003-3789-4848 ; Europski sveučilišni institut, Firenca, Italija


Puni tekst: hrvatski pdf 252 Kb

str. 15-21

preuzimanja: 1.451

citiraj


Sažetak

Američki predsjednički izbori 2016. i referendum o izlasku Ujedinjenog Kraljevstva iz Europske unije razotkrili su slabosti tradicionalnih medijskih organizacija i novinarstva u online dominiranom okruženju. Digitalni posrednici, pogotovo društvene mreže poput Facebooka i Twittera, potvrdili su svoj sve značajniji položaj u distribuciji i konzumaciji informacija i mišljenja.

Ključne riječi

alternativne činjenice; mediji; lažne vijesti; društveni mediji; izborna kampanja; američki izbori; Brexit

Hrčak ID:

184735

URI

https://hrcak.srce.hr/184735

Datum izdavanja:

30.6.2017.

Posjeta: 3.199 *