Skoči na glavni sadržaj

Izlaganje sa skupa

https://doi.org/10.15255/KUI.2016.037

Kemija u nastavi:
Percepcije učenika o uporabi mrežno potpomognutih materijala za poučavanje osnovnih kemijskih pojmova

Ines Nuić orcid id orcid.org/0000-0001-7508-7639 ; Univerzitet u Sarajevu, Prirodno-matematički fakultet, Bosna i Hercegovina
Saša A. Glažar ; Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 594 Kb

str. 411-416

preuzimanja: 330

citiraj


Sažetak

U ovom radu prikazani su rezultati pilot-istraživanja o percepcijama učenika u dobi od 13 do 14 godina o uporabi mrežno potpomognutih materijala za učenje kemije dizajniranih tako da sadrže makroskopsku i submikroskopsku (čestičnu) razinu poučavanja koncepata. Uz simboličku, koja se u ovom obrazovnom razdoblju još ne poučava, to su tri razine na kojima bi se u nastavi kemije trebali poučavati kemijski koncepti. Podatci su prikupljeni uporabom dvaju upitnika temeljenih na ljestvici Likertova tipa, provedenih nakon poučavanja primjenom mrežno potpomognutih materijala za učenje. Rezultati su pokazali općenit pozitivan dojam učenika o primjeni tih materijala za učenje kemije, što sugerira daljnja istraživanja njihove primjene, razvoja i unaprjeđivanja pri poučavanju drugih kemijskih i općenito prirodoslovnih koncepata.


Ovo djelo je dano na korištenje pod licencom Creative Commons Imenovanje 4.0 međunarodna.

Ključne riječi

osnovnoškolska nastava kemije; učeničke percepcije; e-jedinice; submikroskopska razina

Hrčak ID:

185078

URI

https://hrcak.srce.hr/185078

Datum izdavanja:

31.7.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 894 *