Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2053

Učinkovitost kratkog savjetovanja usmjerenog na rješavanje problema (SFBC) koje srednjoškolci imaju u nastavi tjelesne kulture

Vinga Indriūnienė ; Lithuanian Sports University


Puni tekst: hrvatski pdf 172 Kb

str. 399-417

preuzimanja: 315

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 172 Kb

str. 399-417

preuzimanja: 257

citiraj


Sažetak

Neki znanstvenici (Barr-Anderson i sur., 2008; Cairney i sur., 2012;) smatrali su da su nedostaci u nastavi tjelesne kulture (TK) važni razlozi smanjene fizičke aktivnost koja je dobno vezana. Kurikul iz TK je neučinkovit te ga je potrebno poboljšati (Cairney i sur., 2012). Svrha ovoga istraživanja bila je odrediti učinkovitost kratkog savjetovanja usmjerenoga na rješenje problema (SFBC) kao metode kojom se mogu riješiti problemi s kojima se suočavaju srednjoškolci za vrijeme nastave TK s ciljem razvoja intervencije koje bi povećale učeničku fizičku aktivnost.
Kratko savjetovanje usmjereno na rješavanje problema (SFBC) primijenjeno je kao metoda koja se koristi sa srednjoškolcima kada se suoče s problemom u nastavi TK s ciljem razvijanja intervencije koje bi pomogle u povećanju fizičke aktivnosti učenika. Nakon SFBC-a, 66,3 % sudionika izvijestilo je o srednjem ili većem napredovanju u suočavanju s teškim problemima vezanima uz fizičku aktivnost (F = 164,30, p = ,001 u usporedbi s kontrolnom skupinom), a nastavnici TK opazili su pozitivne promjene kod ponašanja učenika za vrijeme nastave iz TK (t, p < ,001). SFBC je odgovarajuća metoda za savjetovanje adolescenata u školi s obzirom na to da je kratka, dobro strukturirana i fleksibilna metoda koja pomaže u poboljšanju kvalitete nastave TK.

Ključne riječi

kratko savjetovanje orijentirano na rješavanje problema; stariji učenici; tjelesna kultura

Hrčak ID:

185481

URI

https://hrcak.srce.hr/185481

Datum izdavanja:

30.6.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.220 *