hrcak mascot   Srce   HID

In medias res : časopis filozofije medija, Vol.6 No.11 Rujan 2017.

Stručni rad

Imaginacija – bitan činilac u radu televizijskog reportera

Mirko Jakovljević ; Kolašinske novosti, Kolašin, Crna Gora

Puni tekst: hrvatski, pdf (227 KB) str. 1743-1749 preuzimanja: 0* citiraj
APA
Jakovljević, M. (2017). Imaginacija – bitan činilac u radu televizijskog reportera. In medias res : časopis filozofije medija, 6(11), 1743-1749. Preuzeto s http://hrcak.srce.hr/186423

Sažetak
Rad televizijskog reportera razlikuje se od rada drugih reportera, a najviše po tome što on „razmišlja” slikom. Njegov reporterski osjećaj za temu kojom se bavi zainteresirat će (ili neće) gledatelje da ostanu kraj malih ekrana i odgledaju prilog ili emisiju. Imaginacija je jedan od oblika vizualnog mišljenja, a usmjerena je na stvaranje javnog mnijenja. Imaginacija je i kreacija čovjekova uma, u ovom slučaju televizijskog reportera. U radu se analizira kako imaginacija utječe na gledatelje imajući na umu da sadržaj imaginacije može biti pozitivan i negativan. Traže se odgovori na pitanja gdje je točka dodira realnog i imaginarnog u radu televizijskog reportera, kako kritičko mišljenje autora televizijskog priloga, koje je suprotnost imaginaciji, utječe na rad televizijskog reportera. Kakav može biti i o čemu ovisi umjetnički doživljaj imajući na umu odnos imaginarnog i realnog? Gdje je u svim „televizijskim imaginarnim horizontima” mjesto kritičkom mišljenju koje je suprotnost imaginaciji? Živimo u vremenu kada se malo cijeni sposobnost da se dobro razmišlja zato što je ukorijenjeno stanovište da je to opasno za sve - za one na vlasti, za poslodavce, za novinare… Zato cilj imaginacije nije da se nešto zamišlja. Cilj je da svatko u sebi proizvede određeno iskustvo, doživljaj i počne pravilno razmišljati.

Ključne riječi
televizija; reporter; imaginacija; mišljenje

Hrčak ID: 186423

URI
http://hrcak.srce.hr/186423

[engleski]

Posjeta: 0 *