hrcak mascot   Srce   HID

In medias res : časopis filozofije medija, Vol.6 No.11 Rujan 2017.

Izvorni znanstveni članak

Korištenje imidža Republike Hrvatske u svrhu turističke promocije na istoku

Jelena Jurišić ; Hrvatski studiji, Zagreb
Žanina Žigo Kopić ; Filozofski fakultet, Zagreb
Franka Brajnović ; Dublin, Irska

Puni tekst: hrvatski, pdf (520 KB) str. 1769-1785 preuzimanja: 24* citiraj
APA
Jurišić, J., Žigo Kopić, Ž., Brajnović, F. (2017). Korištenje imidža Republike Hrvatske u svrhu turističke promocije na istoku. In medias res : časopis filozofije medija, 6(11), 1769-1785. Preuzeto s http://hrcak.srce.hr/186425

Sažetak
Autorice su provele istraživanje o tome koliko Hrvatska turistička zajednica koristi imidž Republike Hrvatske u svrhu turističke promocije na Istoku, te u radu predlažu komunikacijski plan HTZ-a za spomenuto tržište. Izradi komunikacijskog plana prethodila je web anketa stanovnika Gruzije, Poljske i Tajlanda o Republici Hrvatskoj. Cilj istraživanja bio je otkriti je li cjelokupni imidž Republike Hrvatske na Istoku bolje prepoznat od turističke promocije u kojoj se ističu pretežno prirodne ljepote što jeftinije i bolje promocije na ta, dosad neistražena, tržišta.

Ključne riječi
komunikacijski plan; imidž; hrvatski turizam

Hrčak ID: 186425

URI
http://hrcak.srce.hr/186425

[engleski]

Posjeta: 54 *