Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20901/ms.8.15.5

Studenti kao lojalni korisnici informativnih mrežnih stranica: kako faktori upotrebljivosti, poznatosti, zadovoljstva i reputacije koreliraju s lojalnosti korisnika

Ján Hacek orcid id orcid.org/0000-0002-2102-3661 ; Sveučilište Comenius, Filozofski fakultet, Odsjek za novinarstvo, Bratislava, Slovačka


Puni tekst: engleski pdf 719 Kb

str. 56-70

preuzimanja: 527

citiraj


Sažetak

Izdavačima informativnih mrežnih stranica važno je u vrijeme rastuće konkurencije u online vijestima zadržati lojalne korisnike. Ovaj rad doprinosi proučavanju lojalnosti istraživanjem faktora koji djeluju na lojalnost mladih korisnika informativnih mrežnih stranica i motiviraju ih na ponovno posjećivanje. Uzorak u ovom istraživanju čine studenti (N = 408) sa sveučilišta u Slovačkoj koji svaki dan koriste informativne mrežne stranice u potrazi za informacijama. Korelacijska i regresijska analiza korištene su za testiranje hipoteza. Rezultati istraživanja potvrđuju da su faktori upotrebljivosti, poznatosti, zadovoljstva i reputacije u izravnoj i pozitivnoj vezi s lojalnosti korisnika, što se odražava u svakodnevnom korištenju informativnih mrežnih stranica. Lojalnost je osobito blisko povezana s reputacijom i zadovoljstvom s odabranim informativnim mrežnim stranicama. Regresijska analiza također pokazuje da postoje i druge varijable koje djeluju na lojalnost korisnika.

Ključne riječi

lojalnost; korelacija; informativne mrežne stranice; studenti korisnici; lojalni korisnici

Hrčak ID:

187464

URI

https://hrcak.srce.hr/187464

Datum izdavanja:

15.6.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.467 *