hrcak mascot   Srce   HID

Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, Vol.158. No.4. Studeni 2019.

Pregledni rad

Intervencijski programi u STEM području: Analiza vrsta, teorijske utemeljenosti, ciljnih skupina,ishoda i načina vrednovanja intervencijskih programa u školskom i izvanškolskom okruženju

Josip Burušić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-0933-2189 ; Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Mirta Blažev   ORCID icon orcid.org/0000-0003-3712-5109
Ivan Dević ; Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (478 KB) str. 481-502 preuzimanja: 0* citiraj
APA
Burušić, J., Blažev, M., Dević, I. (2017). Intervencijski programi u STEM području: Analiza vrsta, teorijske utemeljenosti, ciljnih skupina,ishoda i načina vrednovanja intervencijskih programa u školskom i izvanškolskom okruženju . Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 158.(4.), 481-502. Preuzeto s http://hrcak.srce.hr/188296

Sažetak
Akronim STEM označava znanstveno područje koje u hrvatskoj znanstvenoj istraživačkoj tradiciji obuhvaća prirodoslovlje, tehnologiju, inženjerstvo i matematiku. Ovim preglednim radom sistematizirane su dostupne spoznaje o STEM intervencijskim programima u školskom kontekstu: strukturiranim programima kojima je cilj promjena percepcije, stavova i povećanje utjecaja na učenika, kada je riječ o STEM školskim predmetima, kao i o STEM zanimanjima. Razmotrene su i dostupne spoznaje o načinima vrednovanja učinaka STEM intervencijskih programa.

Ključne riječi
STEM, intervencijski programi; vrednovanje programa; učinkovitost intervencija u obrazovanju

Hrčak ID: 188296

URI
http://hrcak.srce.hr/188296

Posjeta: 0 *