Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

KRITIČKI OSVRT NA KONCEPT ORGANIZACIJE KOJA UČI

Nataša RUPČIĆ


Puni tekst: hrvatski pdf 206 Kb

str. 1239-1261

preuzimanja: 4.452

citiraj


Sažetak

Koncept organizacije koja uči svojim holističkim pristupom
nastoji pomiriti interese svih zainteresiranih strana. Cilj je
stvoriti okružje u kojem će ispunjavanje ciljeva svih
zainteresiranih strana biti prirodno i obnavljajuće te istodobno
jamčiti održivost. Ideja koja djeluje kao kohezivna sila između
menadžera i zaposlenih jest učenje kao prirodna čovjekova
potreba i način razvijanja potencijala i postizanja osobnoga
blagostanja, ali istodobno i obveza poduzeća kao jedinoga
načina kako ono može dugoročno osigurati opstanak u
ekonomiji znanja. Ovim radom nastoji se dati doprinos u
razumijevanju značajki koncepta organizacije, odnosno
poduzeća koje uči, sa svrhom kritičkoga sagledavanja
mogućnosti i implikacija njegova uvođenja. Iako su
identificirane mnoge nekonzistentnosti u pogledu koncepta
organizacije koja uči te zapreke njegovu uvođenju, ipak je
neprijeporno da treba mijenjati način gledanja na poduzeće i
okruženje, što unatoč nedostacima ovaj koncept pruža.

Ključne riječi

učeća organizacija; poduzeće koje uči; kritički osvrt

Hrčak ID:

19258

URI

https://hrcak.srce.hr/19258

Datum izdavanja:

31.12.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 8.948 *