Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

ANTROPOLOŠKI TEMELJI ODGOJA

Željko Senković orcid id orcid.org/0000-0001-6831-6130 ; Filozofski fakulet, Osijek


Puni tekst: hrvatski pdf 282 Kb

str. 62-69

preuzimanja: 3.906

citiraj


Sažetak

Autor u ovome članku razmatra empirijsko-antropološke teze o čovjekovoj nedostatnosti koje ga čine najproblematičnijim bićem u svijetu. Čovjek se, za razliku od svih drugih bića, ne može održati iz vlastitog biološkog potencijala nego mora učiti, stvarati kulturu i biti «biće odgoja». Međutim, čovjekova manjkavost ujedno je i šansa da od sebe nešto učini, da kroz odgoj dobije svoje pravo određenje.

Ključne riječi

čovjek; antropologija; Gehlen; kultura; odgoj

Hrčak ID:

20875

URI

https://hrcak.srce.hr/20875

Datum izdavanja:

26.11.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 7.382 *