hrcak mascot   Srce   HID

Life and school : journal for the theory and practice of education  = Leben und schule, Vol.LIII No.18 December 2007.

Professional paper

RECEPCIJA ANDERSENOVIH BAJKI I METODIČKA INTERPRETACIJA BAJKE RUŽNO PAČE U NIŽIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE

Magdalena Delaš ; oš "Matija Gubec" Jarmina
Dragica Dragun ; Filozofski fakultet, Osijek, Lorenza Jagera 9

Fulltext: croatian, pdf (137 KB) pages 71-82 downloads: 31.754* cite
APA
Delaš, M., Dragun, D. (2007). RECEPCIJA ANDERSENOVIH BAJKI I METODIČKA INTERPRETACIJA BAJKE RUŽNO PAČE U NIŽIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LIII(18), 71-82. Retrieved from http://hrcak.srce.hr/20974

Abstracts
Bajka, prostor čudesnog i neobičnog, isprva se sluša, potom čita i uči. Prije nego su uključeni u školski sustav djeca znaju za Hansa Christiana Andersena i njegove bajke. U nižim razredima osnovne škole kao lektirno se djelo predlaže bajka Ružno pače. Rad donosi spoznaje o recepciji Andersenovih bajki, do kojih se došlo anketnim upitnikom, i metodički model interpretacije bajke Ružno pače u drugom razredu osnovne škole.

Keywords
bajka; Hans Christian Andersen; Ružno pače

[English]

Visits: 33.194 *