Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

KURIKULUMI GEOGRAFIJE ZA OBVEZNO OBRAZOVANJE U 11 EUROPSKIH DRŽAVA – KOMPARATIVNA ANALIZA

Zoran Curić ; Prirodoslovno-matematički fakultet, Geografski odsjek
Ružica Vuk ; Prirodoslovno-matematički fakultet, Geografski odsjek
Martina Jakovčić ; Prirodoslovno-matematički fakultet, Geografski odsjek


Puni tekst: hrvatski pdf 1.153 Kb

str. 444-466

preuzimanja: 4.110

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 1.239 Kb

str. 467-493

preuzimanja: 3.878

citiraj


Sažetak

U radu se analiziraju i kompariraju kurikulumi za obvezno obrazovanje
11 europskih država: Švedske, Finske, Norveške, Engleske, Škotske, Irske,
Nizozemske, Njemačke, Austrije, Slovenije i Mađarske. Analiza1 odgovara na pitanja:
trajanje obveznog obrazovanja, naziv nastavnog predmeta, opis ili određenje
predmeta, organizacija predmeta, položaj u kurikularnom području, ciljevi predmeta,
razredi i obrazovni ciklusi, obvezan ili neobvezan predmet, satnica (tjedno
i godišnje), didaktičko-metodičke smjernice, uvjeti izvođenja nastave, evalucija,
trendovi i preporuke za Hrvatsku.

Ključne riječi

kurikulum; struktura kurikuluma; geografi ja; kurikularno područje; satnica; metodičke smjernice; evalucija

Hrčak ID:

24814

URI

https://hrcak.srce.hr/24814

Datum izdavanja:

10.12.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 9.264 *