Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

UKLJUČIVANJE KORISNIKA USLUGA SOCIJALNE SKRBI U PRAKSU, OBRAZOVANJE I ISTRAŽIVANJE U SOCIJALNOM RADU U FEDERACIJI BOSNE I HERCEGOVINE

Sanela Čekić Bašić ; Fakultet političkih nauka, Odsjek za socijalni rad, Univerzitet u Sarajevu, Sarajevo, Federacija Bosne i Hercegovine


Puni tekst: hrvatski pdf 98 Kb

str. 223-239

preuzimanja: 1.084

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 102 Kb

str. 241-257

preuzimanja: 782

citiraj


Sažetak

Premda se struka socijalnog rada podrazumijeva kao struka koja »promovira (...) osnaživanje i oslobađanje ljudi s ciljem povećanja blagostanja«, uključivanje korisničke perspektive relativno je nov i, još uvijek, sporan fenomen. Imajući u vidu da je uključivanje korisnika socijalne skrbi kao iskustvenih stručnjaka u praksu, obrazovanje i istraživanje u socijalnom radu zahtjevan i složen proces, u radu su analizirani izazovi s kojima zahtjev za uključivanjem korisničke perspektive suočava socijalne radnike/radnice u praksi, akademsko osoblje i istraživače na polju socijalnog rada. Ideja uključivanja korisnika u planiranje, izvođenje i evaluaciju nastavnih sadržaja u bosansko-hercegovačkom kontekstu predstavlja novinu, budući da sustav obrazovanja socijalnih radnika/radnica, reflektira ideju o stručnjacima (socijalnim radnicima/radnicama, nastavnicima/nastavnicama ili istraživačima/istraživačicama) kao ultimativnim posjednicima znanja. Autorica identificira dvije vrste ograničavajućih faktora za uključivanje korisnika usluga u obrazovno-istraživački proces: jedni su vezani uz obrazovne institucije, a drugi uz korisnike usluga, odnosno njihove organizacije, te diskutira nužne pretpostavke za jače povezivanje na relaciji obrazovne institucije (odsjeci za socijalni rad) - praksa – korisnici usluga.

Ključne riječi

uključivanje korisnika socijalne skrbi; praksa socijalnog rada; obrazovanje za socijalni rad; istraživanje u socijalnom radu

Hrčak ID:

46328

URI

https://hrcak.srce.hr/46328

Datum izdavanja:

20.12.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.925 *