Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Razvoj mjernih ljestvica za mjerenje specifičnih elemenata marketinškog miksa usluga

Edo Rajh


Puni tekst: hrvatski pdf 150 Kb

str. 340-350

preuzimanja: 4.088

citiraj


Sažetak

Svrha provedenog istraživanja je razvijanje mjernih ljestvica za mjerenje specifčnih elemenata marketinškog miksa usluga: procesa pružanja usluga, fizičkog izgleda mjesta pružanja usluga i zaposlenika. Analizirana je psihometrijska adekvatnost početnog skupa tvrdnji, i to procjenom pouzdanosti, konvergentne i diskri-
minantne valjanosti i dimenzionalnosti početnog skupa tvrdnji. U analizi je primijenjen Cronbachov alfa koeficijent, te eksplorativna i konfirmativna faktorska analiza. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da razvijene mjerne ljestvice posjeduju zadovoljavajuće psihometrijske karakteristike, i to pouzdanosti, konvergentne i diskriminantne valjanosti, te jednodimenzionalnosti.

Ključne riječi

usluge; marketinški miks; mjerne ljestvice; pouzdanost; valjanost

Hrčak ID:

47933

URI

https://hrcak.srce.hr/47933

Datum izdavanja:

10.12.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.238 *