hrcak mascot   Srce   HID

MediAnali : međunarodni znanstveni časopis za pitanja medija, novinarstva, masovnog komuniciranja i odnosa s javnostima, Vol.4 No.7 Travanj 2010.

Stručni rad

Učeće organizacije

Marin Galić

Puni tekst: hrvatski, pdf (533 KB) str. 179-194 preuzimanja: 1.789* citiraj
APA
Galić, M. (2010). Učeće organizacije. MediAnali : međunarodni znanstveni časopis za pitanja medija, novinarstva, masovnog komuniciranja i odnosa s javnostima, 4(7), 179-194. Preuzeto s http://hrcak.srce.hr/55361

Sažetak
Samim tim, kompanije koje su bile zasnovane na „starim“ načinima
poslovanja, polako gube na vrijednosti, zaostaju u trci za konkurencijom i nestaju s borbenog polja na kojem se odvija bitka za opstanak. Da bi kompanije izbjegle ovaj nestanak, moraju napraviti određene korake u promjeni svog načina poslovanja.
Osnovni korak koji je potrebno poduzeti je kompletna transformacija sadašnjeg, postojećeg stanja i što brži prelazak u organizaciju koja uči, iz jednostavnog razloga što je danas znanje moć. Osnovna definicija takve organizacije je: „Organizacija koja uči je
organizacija koja pojednostavljuje proces učenja svim svojim članovima, i konstantno transformira sebe samu u cilju ostvarenja superiornih performansi“.

Ključne riječi
tradicionalne organizacije; učeće organizacije; transformacija; poslovanje; konkurencija

Hrčak ID: 55361

URI
http://hrcak.srce.hr/55361

Posjeta: 2.930 *