Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

IZAZOVI MENTORSTVA: Poticanje refleksivnog mišljenja studenata - budućih učitelja

Mojca Jurišević


Puni tekst: hrvatski pdf 80 Kb

str. 79-85

preuzimanja: 956

citiraj


Sažetak

Kao asistentica za pedagošku psihologiju na Pedagoškom fakultetu u
Ljubljani svake godine pratim redovitu pedagošku praksu približno stotine studenata druge godine razredne nastave. Vodim pripreme studenata za pedagošku praksu, razgovaram s njima o događajima (i problemima) tijekom prakse i čitam njihove dnevnike praćenja nastave, a na kraju zajedno sa studentima analiziram i evaluiram cjeloviti proces prakse. Također surađujem s učiteljima mentorima u školama (konzultacije, hospitacije, seminar za učitelje mentore). Ovim člankom želim podijeliti razmišljanja s učiteljima mentorima o
važnosti poticanja strukovne refleksije studenata – budućih učitelja. Bavit ću se pitanjima zašto i kako se pomoću refleksivnog mišljenja može postići viši stupanj profesionalnosti u (budućem) učiteljskom zanimanju.

Ključne riječi

Nastava; refleksija

Hrčak ID:

6274

URI

https://hrcak.srce.hr/6274

Datum izdavanja:

16.1.2004.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.995 *