Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

PONAŠANJE I STAVOVI POTROŠAČA O BRZOJ HRANI

Damir Kovačić ; Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Martina Džigumović ; Nadvina 12 a, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 720 Kb

str. 79-90

preuzimanja: 3.702

citiraj


Sažetak

Provedeno je anketno ispitivanje na uzorku od 100 ispitanika o potrošnji brze hrane na zagrebačkom tržištu. Rezultati istraživanja pokazuju da su ispitanici dobro upoznati s pojmom brze hrane. Većina ispitanika ima negativan stav o brzoj hrani i brine se o mogućem utjecaju brze hrane na zdravlje. Usprkos negativnom stavu većina ispitanika odlazi u restorane McDonald's. Najveće
prednosti brze hrane su brza usluga te privlačni i ukusni proizvodi. Najvažniji motivi za odlazak u McDonald's su ušteda vremena, čisti restorani, uskusni prozvodi i sigurna hrana.

Ključne riječi

potrošanja; stavovi; brza hrana; McDonald's

Hrčak ID:

64220

URI

https://hrcak.srce.hr/64220

Datum izdavanja:

21.1.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.662 *