Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 25.02.2015.
  • Objavljen na Hrčku: 16.04.2015.

Sadržaj

Puni tekst

UVODNIK (str. 10-11)

FOREWORD (str. 10-11)


Uvodnik


Samokontrola, razumijevanje emocija i agresivno ponašanje dječaka predškolske dobi (str. 13-24)

Andreja Brajša-Žganec, Ivana Hanzec
Izvorni znanstveni članak


Određivanje nekih mjera apsolutne i relativne pouzdanosti motoričkih testova (str. 37-48)

Ivan Šerbetar
Izvorni znanstveni članak


Čimbenici ovladavanja hrvatskim jezikom u ranome diskursu (str. 61-70)

Katarina Aladrović Slovaček, Dunja Ravlić
Prethodno priopćenje


Effects of Programmed Training on the Motor Skills of Female Basketball Players in School Sports Societies (str. 71-81)

Marko Badrić, Ivan Prskalo, Goran Sporiš
Prethodno priopćenje


Metode i postupci poučavanja i učenja u nastavi prirode i društva (str. 83-95)

Zdenko Braičić, Marina Đuranović, Irena Klasnić
Prethodno priopćenje


Some Specificities of Students' Satisfaction with Hospital School (str. 97-111)

Iva Filipušić, Siniša Opić, Vlasta Krešić
Prethodno priopćenje


Readiness of Prospective Primary School Teachers to Teach Education for Democratic Citizenship (str. 113-124)

Anita Grubišić, Višnja Rajić
Prethodno priopćenje


Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja (str. 125-135)

Anka Jurčević-Lozančić
Prethodno priopćenje


Preschool Teacher's Role in the Art Activities of Early and Preschool Age Children (str. 153-163)

Svetlana Novaković
Prethodno priopćenje


Stavovi učitelja prema darovitim učenicima i razlike u stavovima s obzirom na staž (str. 165-178)

Ivana Perković Krijan, Edita Borić
Prethodno priopćenje


Model of Integration of Specific Early Childhood Methodics: Students' Perspectives on Their Learning in the Authentic Environments (str. 179-195)

Tamara Pribišev Beleslin, Aleksandra Šindić, Tanja Vujić
Prethodno priopćenje


Indicators of Inclusion Implementation in the Process of School Self-evaluation (str. 207-218)

Jasna Kudek Mirošević
Pregledni rad


Kinesiology of Free Time (str. 219-228)

Kineziologija slobodnog vremena (str. 219-228)

Ivan Prskalo
Pregledni rad


Should Happiness Be Taught in School? (str. 229-240)

Majda Rijavec
Pregledni rad


Identitet likovnog djela u generiranom procesu (str. 241-251)

Stjepko Rupčić
Pregledni rad


Suvremeno djetinjstvo i institucijski kontekst (str. 265-274)

Mirjana Šagud
Pregledni rad


NEWS AND EVENTS (str. 275-277)

NOVOSTI I DOGAĐAJI (str. 275-277)


Vijest


Posjeta: 94.941 *