Skoči na glavni sadržaj

Agroeconomia Croatica , Vol. 5 No. 1, 2015.

  • Datum izdavanja: 01.07.2015.
  • Objavljen na Hrčku: 21.08.2015.

Sadržaj

Puni tekst

The Supermarket Revolution in the Balkan Countries: The Case of Serbia (str. 1-10)

Koviljko Lovre, Tatjana Papic Brankov
Izvorni znanstveni članak


Determinants of organic bread and bakery products purchase (str. 0-0)

Marina Tomić, Kata Matić, Željka Mesić, Marija Cerjak
Izvorni znanstveni članak


Corporate Social Responsibility through the eyes of consumers (str. 21-31)

Tünde Csapóné Riskó, Ádám Péntek, Troy Wiwczaroski
Prethodno priopćenje


Application of a modern marketplace in the European agribusiness (str. 41-50)

Szilvia Erdeiné Késmárki-Gally
Pregledni rad


Business analysis of Croatian cooperative movement in 2014 (str. 0-0)

Ilda Stanojević
Pregledni rad


Advantages and disadvantages of the rural tourism development in the cross-border area (str. 0-0)

Kristina Svržnjak, Sandra Kantar
Pregledni rad


Opportunities and constraints of agrotourism development - case study in Istria (str. 0-0)

Magdalena Zrakić, Ivo Grgić, Kristina Batelić, Marina Tomić, Željka Mesić, Josip Gugić
Pregledni rad


Riječ urednice (str. 0-0)

Editorial (str. 0-0)

Ružica Lončarić
Uvodnik


Posjeta: 18.193 *