Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 30.11.2015.
  • Objavljen na Hrčku: 24.02.2016.

Sadržaj

Puni tekst

FOREWORD (str. 8-9)

UVODNIK (str. 8-9)


Uvodnik


Vrijednosti i vrijednosne orijentacije studenata, budućih učitelja i odgojitelja (str. 11-35)

Žana Bojović, Danijela Vasilijević, Danijela Sudzilovski
Izvorni znanstveni članak


Istraživanje percepcija studenata o kvaliteti usluge visokog obrazovanja (str. 37-67)

Ines Dužević, Anita Čeh Časni, Tonći Lazibat
Izvorni znanstveni članak


Stajališta nastavnika o oblicima pomoći za učenike s poteškoćama u učenju (str. 69-102)

Amalija Žakelj
Izvorni znanstveni članak


Time to Reinvent the Wheel: A New Approach to Accounting Education (str. 103-135)

Khaldoon Al-Htaybat, Larissa von Alberti-Alhtaybat
Pregledni rad


The Effect of Adaptive Learning Environment in Teaching the Number Concept to Students with Intellectual Disabilities (str. 199-221)

Ozlem Cakir, Ezel Teker, Eren Can Aybek
Prethodno priopćenje


Očekivanja i stavovi polaznika programa cjeloživotnog obrazovanja od nastave didaktike (str. 223-258)

Snježana Dubovicki, Renata Marinković
Prethodno priopćenje


Cheating is Unacceptable, but... Teachers’ Perceptions of and Reactions to Students’ Cheating at Schools and Universities (str. 259-288)

Marina Štambuk, Antonija Maričić, Ivana Hanzec
Prethodno priopćenje


Posjeta: 19.100 *