hrcak mascot   Srce   HID

Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, Vol.158. No.4.

Datum izdavanja: Studeni 2019.

Objavljen na Hrčku: 06.12.2017.
Sadržaj Puni tekst
Optimizam i školski (ne)uspjeh (str.393-395) hrvatskipdf 233 KB
Dubravka Miljković
Uvodnik
 
Dispozicijski optimizam i pesimizam kao prediktori školskoga uspjeha, ciljnih orijentacija u učenju, straha od ispitivanja i životnoga zadovoljstva učenika (str.397-417) hrvatskipdf 427 KB
Majda Rijavec, Melita Ivanković
Izvorni znanstveni članak
 
Važnost emocionalne inteligencije u objašnjenju problematike vršnjačkoga nasilja (str.419-438) hrvatskipdf 553 KB
Kristina Krulić Kuzman, Tena Velki, Vladimir Takšić
Izvorni znanstveni članak
 
Uloga pomoćnika u nastaviu provođenju inkluzivnoga obrazovanja (str.439-459) hrvatskipdf 445 KB
Dijana Drandić
Izvorni znanstveni članak
 
he Need for Additional Support for Nursery School Children and the Reasons why It is Not Provided: A Teachers’ Perspective (str.461-480) engleskipdf 499 KB
Nataša Vlah, Martina Ferić
Prethodno priopćenje
 
Intervencijski programi u STEM području: Analiza vrsta, teorijske utemeljenosti, ciljnih skupina,ishoda i načina vrednovanja intervencijskih programa u školskom i izvanškolskom okruženju (str.481-502) hrvatskipdf 478 KB
Josip Burušić, Mirta Blažev, Ivan Dević
Pregledni rad
 
Utjecaj primjene PAR modela poučavanja u konstruktivističkom pristupu na usvajanje pojmova i koncepata (str.503-525) hrvatskipdf 827 KB
Andreja Sweeney, Mirjana Posavec
Stručni rad
 
KAZALO 4/2017. hrvatskipdf 139 KB
Kazalo  
Posjeta: 0 *