Skoči na glavni sadržaj

Market-Tržište , Vol. 16 No. 1-2, 2004.

  • Datum izdavanja: 01.12.2004.
  • Objavljen na Hrčku: 20.04.2008.

Sadržaj

Puni tekst

The effects of price and brand image on perceived quality (str. 0-0)

Sunčana Piri Rajh, Edo Rajh
Izvorni znanstveni članak


Customer relations management in financial institutions: theoreticaly-practical aspects (str. 0-0)

Marija Tomašević Lišanin, Mirko Palić
Pregledni rad


Attractivity of Croatian market for German investors (str. 0-0)

Željka Hak
Prethodno priopćenje


Marketing and public relations – roles, boundaries and relationships (str. 0-0)

Ana Tkalac Verčič
Pregledni rad


Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen: "Marketing", 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje (str. 63-68)

Sunčana Piri Rajh
Recenzija, Prikaz slučaja


Jurica Pavičić: "Strategija marketinga neprofitnih organizacija" (str. 69-71)

Zoran Krupka
Recenzija, Prikaz slučaja


In memoriam: Prof. dr. sc. Josip Sudar (str. 73-73)

Fedor Rocco
In memoriam, Nekrolog, Obituarij


Posjeta: 20.200 *