hrcak mascot   Srce   HID

Medijske studije, Vol.4 No.7

Medijske studije,Vol.4 No.7
Datum izdavanja: Lipanj 2013.

Objavljen na Hrčku: 18.07.2013.
Sadržaj Puni tekst
Sadržaj hrvatskipdf 472 KB
Contents engleskipdf 472 KB
Kazalo  
Editor's note  
Uvodna bilješka (str.1-1) hrvatskipdf 471 KB
Viktorija Car
Uvodnik
 
Croatia and the EU: The Public, Media and National Identity  
Hrvatska i EU: javnost, mediji i nacionalni identitet (str.2-9) hrvatskipdf 516 KB
Dejan Verčič, Božo Skoko
Uvodnik
 
Currencies, National Images and National Identities: Public Relations for and against Currencies – Historical Experiences from Germany, the Case of the Euro and the Role of Rating Agencies (str.12-32) engleskipdf 689 KB
Valute, nacionalni imidži i identiteti: odnosi s javnošću za i protiv valuta – povijesna iskustva Njemačke, slučaj eura i uloga rejting-agencija (str.33-33)  
Michael Kunczik
Izvorni znanstveni članak
 
Challenges to the Croatian National Identity within the EU: the Polish perspective (str.34-50) engleskipdf 653 KB
Izazovi za hrvatski nacionalni identitet unutar EU-a: poljska perspektiva (str.51-51)  
Ryszard Ławniczak
Stručni rad
 
Uloga igranog filma u promociji Hrvatske – dosezi i mogućnosti (str.54-73) hrvatskipdf 678 KB
The Role of Film in the Promotion of Croatia – Reach and Opportunities (str.74-74)  
Božo Skoko, Tihoni Brčić, Zlatko Vidačković
Pregledni rad
 
Što nas čini različitima? Kreativni Zagreb na putu prema kreativnoj Europi (str.75-91) hrvatskipdf 664 KB
What Makes Us Different? A Creative Zagreb on Its Way to Creative Europe (str.92-92)  
Daniela Angelina Jelinčić, Ana Žuvela
Pregledni rad
 
Terminologija odnosa s javnošću u slovenskome jeziku (str.94-109) hrvatskipdf 650 KB
The Terminology of the Public Relations Field in the Slovenian Language (str.110-110)  
Nataša Logar Berginc, Dejan Verčič, Monika Kalin Golob
Prethodno priopćenje
 
Contemporary Issues Impacting European Communication Competencies (str.111-123) engleskipdf 608 KB
Suvremena pitanja o europskim komunikacijskim kompetencijama (str.124-124)  
Ralph Tench, Dejan Verčič, Ana Tkalac, Hasina Juma
Pregledni rad
 
Ivan Cifrić, Tijana Trako, Ksenija Klasnić (ur.), Hrvatski identitet u promjeni? Relacijski identiteti 2; Damir Jugo, Strategije odnosa s javnošću; Ryszard Ławniczak (ed.), Challenges for Communication Management and Public Relations in International Mergers and Acquisitions; Sonja Hodak, Mirela Holy, Komunikacijske strategije magije; Smiljana Leinert-Novosel, Komunikacijski kompas (str.126-134) hrvatskipdf 538 KB
Ivan Cifrić, Tijana Trako, Ksenija Klasnić (ur.), Hrvatski identitet u promjeni? Relacijski identiteti 2; Damir Jugo, Strategije odnosa s javnošću; Ryszard Ławniczak (ed.), Challenges for Communication Management and Public Relations in International Mergers and Acquisitions; Sonja Hodak, Mirela Holy, Komunikacijske strategije magije; Smiljana Leinert-Novosel, Komunikacijski kompas (str.130-132) engleskipdf 538 KB
Božo Skoko, Dejan Gluvačević, Hrvoje Jakopović, Marijana Grbeša
Recenzija, Prikaz
 
Information (str.136-145) engleskipdf 727 KB
Informacije (str.137-141) hrvatskipdf 727 KB
Dina Vozab, Gabriele Goderbauer-Marchner, Marijana Grbeša, Tena Perišin
Vijest
 
Posjeta: 8.964 *