hrcak mascot   Srce   HID

Professional paper

Interkulturalna komunikacija u poslovnom engleskom jeziku - pregled temeljnih pojmova

Marija Dragaš   ORCID icon orcid.org/0000-0002-2839-6735 ; Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, Hrvatska

Fulltext: croatian, doc (62 KB) pages 17-20 downloads: 723* cite
APA 6th Edition
Dragaš, M. (2013). Interkulturalna komunikacija u poslovnom engleskom jeziku - pregled temeljnih pojmova. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 4 (1), 17-20. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/104439
MLA 8th Edition
Dragaš, Marija. "Interkulturalna komunikacija u poslovnom engleskom jeziku - pregled temeljnih pojmova." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol. 4, no. 1, 2013, pp. 17-20. https://hrcak.srce.hr/104439. Accessed 24 Sep. 2021.
Chicago 17th Edition
Dragaš, Marija. "Interkulturalna komunikacija u poslovnom engleskom jeziku - pregled temeljnih pojmova." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu 4, no. 1 (2013): 17-20. https://hrcak.srce.hr/104439
Harvard
Dragaš, M. (2013). 'Interkulturalna komunikacija u poslovnom engleskom jeziku - pregled temeljnih pojmova', Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 4(1), pp. 17-20. Available at: https://hrcak.srce.hr/104439 (Accessed 24 September 2021)
Vancouver
Dragaš M. Interkulturalna komunikacija u poslovnom engleskom jeziku - pregled temeljnih pojmova. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu [Internet]. 2013 [cited 2021 September 24];4(1):17-20. Available from: https://hrcak.srce.hr/104439
IEEE
M. Dragaš, "Interkulturalna komunikacija u poslovnom engleskom jeziku - pregled temeljnih pojmova", Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol.4, no. 1, pp. 17-20, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/104439. [Accessed: 24 September 2021]

Abstracts
U posljednje vrijeme lingvisti, kao i teoretičari komunikacije, sve češće naglašavaju neodvojivost jezika i kulture. Globalizacija neosporno znači dodirivanje različitih kultura, ponajprije putem jezika kao temeljnog medija komunikacije. U ovakvoj situaciji važno je prepoznati potrebu pojačanog poučavanja kulturnih elemenata u nastavi stranog jezika na svim obrazovnim razinama. Ovaj članak temelji se na potrebi posvećivanja osobite pozornosti razvijanju interkulturalne kompetencije studenata tijekom nastave poslovnog engleskog jezika, koji je lingua franca međunarodne poslovne komunikacije. Stoga se u daljnjem tekstu daje pregled ključnih pojmova vezanih uz učenje i poučavanje poslovnog engleskog jezika, uključujući i ključne pojmove interkulturalne komunikacije.

Keywords
kultura; interkulturalna komunikacija; interkulturalna kompetencija; poslovni engleski jezik

Hrčak ID: 104439

URI
https://hrcak.srce.hr/104439

Visits: 1.385 *