Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Interkulturalna komunikacija u poslovnom engleskom jeziku - pregled temeljnih pojmova

Marija Dragaš orcid id orcid.org/0000-0002-2839-6735 ; Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski doc 62 Kb

str. 17-20

preuzimanja: 984

citiraj


Sažetak

U posljednje vrijeme lingvisti, kao i teoretičari komunikacije, sve češće naglašavaju neodvojivost jezika i kulture. Globalizacija neosporno znači dodirivanje različitih kultura, ponajprije putem jezika kao temeljnog medija komunikacije. U ovakvoj situaciji važno je prepoznati potrebu pojačanog poučavanja kulturnih elemenata u nastavi stranog jezika na svim obrazovnim razinama. Ovaj članak temelji se na potrebi posvećivanja osobite pozornosti razvijanju interkulturalne kompetencije studenata tijekom nastave poslovnog engleskog jezika, koji je lingua franca međunarodne poslovne komunikacije. Stoga se u daljnjem tekstu daje pregled ključnih pojmova vezanih uz učenje i poučavanje poslovnog engleskog jezika, uključujući i ključne pojmove interkulturalne komunikacije.

Ključne riječi

kultura; interkulturalna komunikacija; interkulturalna kompetencija; poslovni engleski jezik

Hrčak ID:

104439

URI

https://hrcak.srce.hr/104439

Datum izdavanja:

3.6.2013.

Posjeta: 2.169 *