hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

Analiza komponenata promjena u procesu učenja jednostavnih verbalnih naloga primjenom modifikacije ponašanja u radu s djetetom s teškom mentalnom retardacijom

Jasmina Frey

Fulltext: croatian, pdf (5 MB) pages 29-42 downloads: 176* cite
APA 6th Edition
Frey, J. (1986). Analiza komponenata promjena u procesu učenja jednostavnih verbalnih naloga primjenom modifikacije ponašanja u radu s djetetom s teškom mentalnom retardacijom. Defektologija, 22 (2), 29-42. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/108276
MLA 8th Edition
Frey, Jasmina. "Analiza komponenata promjena u procesu učenja jednostavnih verbalnih naloga primjenom modifikacije ponašanja u radu s djetetom s teškom mentalnom retardacijom." Defektologija, vol. 22, no. 2, 1986, pp. 29-42. https://hrcak.srce.hr/108276. Accessed 26 Aug. 2019.
Chicago 17th Edition
Frey, Jasmina. "Analiza komponenata promjena u procesu učenja jednostavnih verbalnih naloga primjenom modifikacije ponašanja u radu s djetetom s teškom mentalnom retardacijom." Defektologija 22, no. 2 (1986): 29-42. https://hrcak.srce.hr/108276
Harvard
Frey, J. (1986). 'Analiza komponenata promjena u procesu učenja jednostavnih verbalnih naloga primjenom modifikacije ponašanja u radu s djetetom s teškom mentalnom retardacijom', Defektologija, 22(2), pp. 29-42. Available at: https://hrcak.srce.hr/108276 (Accessed 26 August 2019)
Vancouver
Frey J. Analiza komponenata promjena u procesu učenja jednostavnih verbalnih naloga primjenom modifikacije ponašanja u radu s djetetom s teškom mentalnom retardacijom. Defektologija [Internet]. 1986 [cited 2019 August 26];22(2):29-42. Available from: https://hrcak.srce.hr/108276
IEEE
J. Frey, "Analiza komponenata promjena u procesu učenja jednostavnih verbalnih naloga primjenom modifikacije ponašanja u radu s djetetom s teškom mentalnom retardacijom", Defektologija, vol.22, no. 2, pp. 29-42, 1986. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/108276. [Accessed: 26 August 2019]

Hrčak ID: 108276

URI
https://hrcak.srce.hr/108276

Visits: 233 *