Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Poučavanje kršćanske religije i drugi

Martin Jäggle ; Katholisch-Theologische Fakultät der Universität Wien, Wien, Austrija


Puni tekst: hrvatski pdf 638 Kb

str. 117-128

preuzimanja: 256

citiraj


Sažetak

Religijska pluralnost u današnjem društvu zahtijeva i od kršćanskog, konfesionalnog školskog vjeronauka, da "druge" promatra kao dio školskog vjeronauka, da ih tematizira i s njima raspravlja, ali ne iz apologetskih razloga ili na apologetski način. Problem uspoređivanja religija i razumijevanja drugih iscrpno se tumači i otvara novu perspektivu. Objašnjavaju se četiri tvrdnje, među ostalim: potreba za usmjerenjem u poštivanju religijske različitosti, kultura obostranog priznavanja, pomaganje jednih drugima pri proučavanju istine (Drugi vatikanski sabor).

Ključne riječi

"drugi"; kultura priznavanja; potreba za usmjerenjem; problem uspoređivanja; problem razumijevanja; školski vjeronauk; didaktika religija; religijski pluralitet; istina

Hrčak ID:

113158

URI

https://hrcak.srce.hr/113158

Datum izdavanja:

24.6.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 862 *