Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

E-edukacija korisnika u visokoškolskim knjižnicama

Sanda Hasenay orcid id orcid.org/0000-0002-3978-0353
Mirna Šušak Lukačević orcid id orcid.org/0000-0002-5306-5209
Svjetlana Mokriš orcid id orcid.org/0000-0002-9613-3064


Puni tekst: hrvatski pdf 317 Kb

str. 223-233

preuzimanja: 587

citiraj


Sažetak

Kako se razvija znanost i tehnologija, pred knjižnice se stavlja potreba za mjenjanjem načina na koji koristi prostor, usluge i način pripreme korisnika za njegove sadašnje i buduće potrebe. Razvoj interneta i uporaba različitih komunikacijskih kanala koji su dostupni na internetu, stvorili su novu paradigmu u poučavanju korisnika u knjižnici. Povećava se broj korisnika koji se postupno sve više služe internetom (elektronički časopisi, elektroničke knjige, …), a također i elektroničkim oblicima poučavanja. Također, elektronički oblici poučavanja u knjižnici dovode do povećane vidljivosti same knjižnice, lakše komunikacije među korisnicima i knjižničarima, ubrzava se samo poučavanje koje više ne ovisi o dolasku u samu knjižnicu, a kao krajnji rezultat knjižnica ima zadovoljnog korisnika. U ovome radu prate se faze u osmišljavanju i oblikovanju elektroničke građe za poučavanje korisnika knjižnice od trenutka donošenja odluke o izradi istih (dogovor o vrsti poučavanja, dogovor o kombinaciji pomagala koja će se koristiti, dogovor o sadržaju, priprema građe …), pa sve do objavljivanja elektroničke građe za poučavanje.

Ključne riječi

elektroničko poučavanje; knjižnica; visokoškolska knjižnica; korisnici

Hrčak ID:

115110

URI

https://hrcak.srce.hr/115110

Datum izdavanja:

3.7.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.609 *