hrcak mascot   Srce   HID

Review article

EKOLOGIZACIJA VISOKOGA ŠKOLSTVA

Udo Kuckartz ; Freie Universitat, Berlin

Fulltext: croatian, pdf (13 MB) pages 1-22 downloads: 218* cite
APA 6th Edition
Kuckartz, U. (1997). EKOLOGIZACIJA VISOKOGA ŠKOLSTVA. Socijalna ekologija, 6 (1-2), 1-22. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/141509
MLA 8th Edition
Kuckartz, Udo. "EKOLOGIZACIJA VISOKOGA ŠKOLSTVA." Socijalna ekologija, vol. 6, no. 1-2, 1997, pp. 1-22. https://hrcak.srce.hr/141509. Accessed 21 Sep. 2021.
Chicago 17th Edition
Kuckartz, Udo. "EKOLOGIZACIJA VISOKOGA ŠKOLSTVA." Socijalna ekologija 6, no. 1-2 (1997): 1-22. https://hrcak.srce.hr/141509
Harvard
Kuckartz, U. (1997). 'EKOLOGIZACIJA VISOKOGA ŠKOLSTVA', Socijalna ekologija, 6(1-2), pp. 1-22. Available at: https://hrcak.srce.hr/141509 (Accessed 21 September 2021)
Vancouver
Kuckartz U. EKOLOGIZACIJA VISOKOGA ŠKOLSTVA. Socijalna ekologija [Internet]. 1997 [cited 2021 September 21];6(1-2):1-22. Available from: https://hrcak.srce.hr/141509
IEEE
U. Kuckartz, "EKOLOGIZACIJA VISOKOGA ŠKOLSTVA", Socijalna ekologija, vol.6, no. 1-2, pp. 1-22, 1997. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/141509. [Accessed: 21 September 2021]

Abstracts
Zamisao održivoga razvitka — što je u Agendi 21 proglašena modelom svjetske ekološke politike — zahtijeva od svih područja društva odgovarajuću preorijentaciju. U ovome radu razmatra se pitanje koji se zadaci postavljaju pred sveučilišta. Polazeći od uloge namijenjene sveučilištima u Agendi 21, prikazuje se stanje ekologiziranosti njemačkih sveučilišta s obzirom na aspekte kao što su integracija ekološke problematike u nastavu i znanost te razvijanje ekoloških kolegija.
Drugi dio ovoga rada bavi se poveljom Copernicus, što ju je donijela Europska rektorska konferencija. Tom poveljom želi se razviti program visokoga škostva za održiv razvitak. Razmatra se djelatni program koji se sastoji od 10 točaka. Glede svake točke programa promatra se trenutačno stanje, razvijaju mjere primjene i analiziraju potencijalni troškovi. U njemačkim visokoškolskim ustanovama djeluje više od dva milijuna nastavnika i studenata, koji raspolažu ključnim kvalifikacijama za održiv razvitak. Iznosi se prijedlog da bi ekologizaciju visokoga školstva trebalo povezati s trenutačnom raspravom o reformi visokoga školstva.

Keywords
kurikulum; Njemačka; održiv razvitak; visoko školstvo

Hrčak ID: 141509

URI
https://hrcak.srce.hr/141509

[english] [german]

Visits: 440 *