hrcak mascot   Srce   HID

Review article

Aktivno učenje u multimodalnom okruženju

Senka Gazibara   ORCID icon orcid.org/0000-0002-6715-6507 ; Filozofski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska

Fulltext: croatian, pdf (218 KB) pages 323-334 downloads: 794* cite
APA 6th Edition
Gazibara, S. (2016). Aktivno učenje u multimodalnom okruženju. Školski vjesnik, 65 (Tematski broj), 323-334. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/160224
MLA 8th Edition
Gazibara, Senka. "Aktivno učenje u multimodalnom okruženju." Školski vjesnik, vol. 65, no. Tematski broj, 2016, pp. 323-334. https://hrcak.srce.hr/160224. Accessed 23 Oct. 2021.
Chicago 17th Edition
Gazibara, Senka. "Aktivno učenje u multimodalnom okruženju." Školski vjesnik 65, no. Tematski broj (2016): 323-334. https://hrcak.srce.hr/160224
Harvard
Gazibara, S. (2016). 'Aktivno učenje u multimodalnom okruženju', Školski vjesnik, 65(Tematski broj), pp. 323-334. Available at: https://hrcak.srce.hr/160224 (Accessed 23 October 2021)
Vancouver
Gazibara S. Aktivno učenje u multimodalnom okruženju. Školski vjesnik [Internet]. 2016 [cited 2021 October 23];65(Tematski broj):323-334. Available from: https://hrcak.srce.hr/160224
IEEE
S. Gazibara, "Aktivno učenje u multimodalnom okruženju", Školski vjesnik, vol.65, no. Tematski broj, pp. 323-334, 2016. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/160224. [Accessed: 23 October 2021]

Abstracts
Razvoj društva utemeljenog na znanju zahtijeva prilagodbu obrazovnih sustava koja podrazumijeva promjene u procesu učenja, kao i nove uloge učenika i nastavnika. Pri tome misli se na razvoj škole koja aktivno učenje i cjelovit razvoj djeteta stavlja u prvi plan. Navedeno implicira nove pristupe učenju i poučavanju, što uključuje multimodalno okruženje za učenje koje podrazumijeva različite putove dolaženja do spoznaje - kombinacijom riječi, slika, zvukova, gesta, pokreta, različitih osjetila, a orijentirano je na sveobuhvatni pristup aktivnome učenju. Nastavni proces koji obuhvaća aktivno učenje u multimodalnom okruženju naglasak stavlja na promijenjenu ulogu nastavnika koji usmjerava učenika prema samoreguliranom učenju. Stoga je cilj ovoga rada iz perspektive nastavnika ispitati zastupljenost multimodalnih okruženja za učenje kao poticaja aktivnome učenju. U istraživanju su sudjelovali nastavnici osnovnih škola na području grada Osijeka. Rezultati istraživanja ukazuju na tendenciju promjene nastavne prakse prema aktivnom učenju i multimodalnosti te na potrebu daljnjeg usavršavanja nastavnika u tome području.

Keywords
aktivnost; multimodalnost; nastavnici; suvremena škola

Hrčak ID: 160224

URI
https://hrcak.srce.hr/160224

[english]

Visits: 1.548 *